24.12.14

Play my game

Novi video se progurao među plesne klipove! Nemam mnogo toga da napišem i kažem, želim samo da pogledate video koji sam režirala, uz pomoć nekoliko fenomenalnih ljudi, što nije bio slučaj do sada jer sam uglavnom radila sama. Tu je bio Mihailo koji je poneo kamion opreme i spakovao ga u 2 ranca. Goofy koji se penjao na sve i svašta, samo da uhvati što bolji kadar. Kristina koja je i snimala i fotkala sa svojim ogromnim objektivom, da bih imala što bolji cover i najavu za video. Marija, moja drugarica iz srednje škole koja je u međuvremenu počela profi da šminka, imala je svu slobodu da na meni isproba sklop boja i nijansi koje verovatno nikada niko ne bi stavio na lice. Hahahahhah.... Tu je bio i Reebok koji se potrudio da imam najudobnije patike za igranje. Moja baka i ja smo zajedničkim snagama krenule da šijemo moj kostim, međutim, osnovu sam morala da prepustim šnajderki, ali većinu stvari sam uradila sama, i nije mi bilo teško. Radila sam sa zadovoljstvom. Zapravo, bilo mi je teško da igram u bodiju u kom ne mogu da dugnem ruke, što me je sputavalo u plesnim kadrovima, ali ovo je samo početak! Na kraju svega, dolazi montažer Ana koja je moju zamisao sprovela u ovakav sjajan projekat, i dodala kako ona kaže svoje "magije" da klip  izgleda što bolje.  Hvala vam svima mnogo! Sad vas ostavljam da mi u komentarima kažete, kakav utisak je ovo ostavilo na vas. Vidimo se uskoro opet! xx

VIDEO - WATCH IT HERE





Ako vam nije teško, da bi mi pomogli u intenet promociji videa, share-ujte ga da ga vidi što više ljudi, jer ću tako biti u mogućnosti da ga ispromovišem na visokom nivou, ako bude imao dovoljan broj pregleda. Hvala vam!

Subscribe me on youtube!


VIDEO - WATCH IT HERE












1 коментар: