24.4.14

Reebok making of

Na jednom photoshooting-u za Reebok je bila veoma smesna i zabavna atmosfera. Menjali smo lokacije, a ja sam imala izazov da sklopim raznovrsne odevne kombinacije među kojima su bile i neke koje mi nikako "ne leže", ali zašto da ne? U Šoping centru Ušće ispred radnje se okupilo mnoštvo ljudi da vidi šta se dešava dok je fotograf nameštao svoju opremu i dok sam se ja zagrevala za skokove. Dve od ovih fotografija sa seta su objavljene u Sport Vision polugodišnjem časopisu zajedno sa mojim novim intervjuom, i možete ga naći u bilo kojoj Sport Vision radnji. Reebok Classic photoshooting akcija je uspešno završena, a slike u pripremi sam Vam ostavila da pogledate sami. Moj novi Reebok Classic video mozete pogledati OVDE. xx




















Facebook stranica - Reebok Classic
Facebook stranica - Sport Vision

Intervju, strana 206 - Unja Green - Reebok ambasador 2014.
Novi Reebok Classic video - Unja Green promo video













Нема коментара:

Постави коментар