9.5.13

Fashionbloger no.1

Malo kasnim sa ovim postom, ali pošto ima mnogo lepih i meni dragih fotografija, ipak sam odlučila da ga objavim. :) 

Prvo takmičenje Fashionbloger.rs održalo se u Šoping centru Ušće prosle godine u oktobru, gde sam prvi put upoznala mnogo mladih kreativnih ljudi koji su me stvarno oduševili sa svojim detaljima, satovima,  pravljenim originalnim nakitom, i stajlinzima koje su osmislili na Street style temu. 

Na licu mesto smo dobili svog para i određenu temu na koju smo trebali da odgovorimo, kao i 5 minuta da osmislimo taj stajling. Moja koleginica sa kojom sam se takmičila Tijana Tomašević i ja smo dobile temu Koledž na koju je bilo jako teško odgovoriti jer je izbor u radnjama koje smo dobile bio jako sužen za tu temu, ali smo se ipak snašle. :)  

Pobedu je odnela Jovana Petrović koja je osvojila karte za fashionweek u Milanu, 1000 eura, kao i Canon i Clinique kozmetiku. Drugo i treće mesto zauzeli su Aleksandar Adrijan Ranković i Svetlana Žmukić

Evo, kako je bilo. :) 



















































Нема коментара:

Постави коментар